Peña Martínez, JuanRosales Conrado, NoeliaSánchez Gómez, Pedro JuanGarcía Núñez, IvánHerrero Ojalvo, Ignacio Gilberto2023-06-172023-06-172019-05-10https://hdl.handle.net/20.500.14352/14855En el presente proyecto se han rediseñado las prácticas de Física del grupo bilingüe para que los estudiantes apliquen el doble enfoque Ciencia-Tecnología-Ingeniería-Matemáticas (CTIM) y Aprendizaje Integrado de Ciencias en Lengua Extranjera (AICLE). Asimismo, se ha recabado su valoración para futuros trabajos.In the present project the physics experimental activities of the bilingual group have been redesigned in order that the students apply the double approach of Science-Technology-Engineering-Mathematics (STEM) and Content and Language Integrated Learning (CLIL). Likewise, his assessment has been collected for future work.spaIntegración de los enfoques AICLE y CTIM en las actividades experimentales del grupo bilingüe de la Facultad de EducaciónIntegration of CLIL and STEM approaches in the experimental activities of the bilingual group of the Faculty of Educationteaching innovation project47open accessAICLECTIMFormación inicial de maestrosFísicaCLILSTEMTraining os teacher studentsPhysicsCiencias Sociales y JurídicasEducaciónEnseñanza de las cienciasMétodos de enseñanzaFormación del profesorado58 Pedagogía6104.02 Métodos Educativos5803.02 Preparación de Profesores