Díaz Santiago, María JoséLópez Calle, PabloBallesteros Doncel, EsmeraldaKuric Kardelis, StriborPastor Bustamante, IreneLahera Sánchez, ArturoPastor Bustamante, CristinaCárdenas Rodríguez, AbrahamSánchez Escobar, SolanyelyTiberi Venturucci, Bernardo2023-06-172023-06-172018-06-30https://hdl.handle.net/20.500.14352/14684El proyecto “INSOCTEA. Innovación metodológica del Teatro Social (Teatro de Intervención Sociológica) para el aprendizaje de las Ciencias Sociales en el aula” plantea dotar de un marco científico a un proceso metodológico de aprendizaje que se inicia y experimenta dentro de las Ciencias Sociales en el curso 2016 - 2017, en el reciente Aula-Laboratorio de Teatro Social de la Facultad de CCPP y Sociología de la UCM.The project "INSOCTEA. Methodological innovation of the Social Theater (Theater of Sociological Intervention) for the learning of the Social Sciences in the classroom "proposes to provide a scientific framework for a methodological process of learning that is initiated and experienced within the Social Sciences in the academic year 2016 - 2017 , in the recent Classroom-Laboratory of Social Theater of the Faculty of Political Science and Sociology of the UCM.spaInsoctea. Innovación metodológica del teatro social para el aprendizaje de las ciencias sociales en el aulaInsoctea. Methodological innovation of the social theater for the learning of social sciences in the classroomteaching innovation project153open accessTeatro de Intervención Sociológicametodologías participativasaprendizajeciencias socialesTheater of Sociological Interventionparticipative methodologieslearningsocial sciencesCiencias Sociales y JurídicasSociologíaInvestigación social63 Sociología