Fernández Díaz, María JosefaFernández Díaz, María JosefaFernández Cruz, Francisco JoséFernández-Salinero Miguel, CarolinaRodríguez Mantilla, Jesús Miguel2024-01-242024-01-242017-12-3110.1108/IJEM-10-2018-033210.1016/j.evalprogplan.2020.10181610.1108/QAE-09-2018-010310.1108/IJQSS-06-2018-005710.1080/14783363.2018.1490642https://hdl.handle.net/20.500.14352/95176Es la base de datos que ha permitido realizar los artículos siguientes: - Fernández-Cruz, F.J.; Rodríguez-Mantilla, J.M. & Fernández-Díaz, M.J. (2020). Impact of the application of ISO 9001 standards on the climate and satisfaction of the members of a school, International Journal of Educational Management, Vol. 34 Iss: 7, pp. 1185-1202. https://doi.org/10.1108/IJEM-10-2018-0332 (ISSN: 0951-354X) - Rodríguez-Mantilla, J.M.; Martínez-Zarzuelo, A., & Fernández-Cruz, F.J. (2020). Do ISO:9001 Standards and EFQM Model differ in their impact on the External Relations and Communication System at schools?, Evaluation and Program Planning Vol. 80, DOI: https://doi.org/10.1016/j.evalprogplan.2020.101816 (ISSN: 0149-7189) - Fernández-Cruz, F.J.; Rodríguez-Mantilla, J.M. & Fernández-Díaz, MªJ. (2019). Assessing the impact of ISO:9001 implementation on school teaching and learning processes, Quality Assurance in Education, Vol. 27 Iss: 3, pp. 285 - 303 (ISSN: 0968-4883) DOI: https://doi.org/10.1108/QAE-09-2018-0103 - Rodríguez-Mantilla, J.M., Fernández-Cruz, F.J. &. Fernández-Díaz, MªJ. (2019). Comparative analysis between management team and teachers on the impact of ISO 9001 standards in educational centres, International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 11, Nº 2 (248-264) DOI: https://doi.org/10.1108/IJQSS-06-2018-0057 (ISSN 1756-669X) - Rodríguez-Mantilla, J.M., Fernández-Cruz, F.J. &. Fernández-Díaz, MªJ. (2018). Factors associated with the impact of implementing quality management systems at schools: a multilevel analysis, Total Quality Management & Business Excellence, Vol. 31, 1-17 DOI: http://dx.doi.org/10.1080/14783363.2018.1490642 (ISSN: 1478-3363)spaAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalBase de datos Proyecto EDU2013-44801-P Impacto de la aplicación de Normas ISO9001 en centros educativos y factores asociadosDatabase Project EDU2013-44801-P Impact of the application of ISO9001 Standards in educational centres and associated factorsdatasethttps://hdl.handle.net/20.500.14352/88902https://hdl.handle.net/20.500.14352/88906https://hdl.handle.net/20.500.14352/88918https://hdl.handle.net/20.500.14352/88896https://hdl.handle.net/20.500.14352/88899open access37.012303303.437.01237.013371.3371.1/.237.091Calidad de la educaciónCimaSistema de Gestión de CalidadSatisfacciónLiderazgoProceso de Enseñanza-AprendizajeEvaluación del ImpactoMétodos de investigación en educaciónOrganización escolarControl Estadístico de la CalidadEnseñanza primariaEducación infantilEnseñanza secundaria5802.02 Organización y Dirección de las Instituciones Educativas5801 Teoría y Métodos Educativos