Repository logo
Communities
All of Docta Complutense
Statistics
Help
About Docta Complutense
Español
English
Password login
Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Docencia
  3. Proyectos de Innovación Docente
  4. Enseñanza efectiva de la lengua española para los traductores en formación

Enseñanza efectiva de la lengua española para los traductores en formación

Loading...
Thumbnail Image

Download

Download Memoria final proyecto 143.pdf (770.57 KB)

Official URL

Full text at PDC

Publication date

2025

Authors

Martín De Santa Olalla Sánchez, Aurora
Alas Mínguez, OlgaUCM identifierORCIDDialnet ID
Caerols Mateo, Ana IsabelUCM identifierDialnet IDGoogle Scholar ID
De Bernardo Martínez, María CarmenUCM identifierORCIDDialnet ID
Guirao Ochoa, MartaUCM identifierORCIDWeb of Science ResearcherIDDialnet IDGoogle Scholar ID
González-Iglesias González, Juan DavidUCM identifierORCIDScopus Author IDWeb of Science ResearcherIDDialnet IDGoogle Scholar ID
Llorián González, SusanaUCM identifierORCIDScopus Author IDWeb of Science ResearcherIDDialnet IDGoogle Scholar ID
Moreno Paz, María Del CarmenUCM identifierORCIDScopus Author IDWeb of Science ResearcherIDDialnet IDGoogle Scholar ID
Rico Pérez, CeliaUCM identifierORCIDScopus Author IDWeb of Science ResearcherIDDialnet IDGoogle Scholar ID

Advisors (or tutors)

Martín De Santa Olalla Sánchez, AuroraUCM identifierORCIDWeb of Science ResearcherIDDialnet IDGoogle Scholar ID

Editors

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Citations
Google Scholar
Exportar
REFWORKSENDNOTEZOTEROMENDELEY
DC QDC MarcXML RDF MODS METS ORE-ATOM

Geographic coverage

URI

https://hdl.handle.net/20.500.14352/121908

Citation

Abstract

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Description

UCM subjects

Lengua española, Traducción e interpretación

Unesco subjects

5701.11 Enseñanza de Lenguas, 5701.12 Traducción

Keywords

Collections

Proyectos de Innovación Docente
Full item page
Logo de Universidad Complutense
  • Contact
  • Cookie settings
  • Legal Notice
  • Open science