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A strategic analysis of DIA

dc.contributor.advisorMartín de Castro, Gregorio
dc.contributor.authorAlmaraz Luengo, Eduardo Alberto
dc.date.accessioned2023-06-17T14:59:58Z
dc.date.available2023-06-17T14:59:58Z
dc.date.issued2019-02
dc.degree.titleDoble Grado en Derecho y Administración y Dirección de Empresas
dc.description.abstractIn this work, we present a strategic analysis of the Spanish company DIA (Distribuidora Internacional de Alimentación), placing special emphasis on the analysis of the environment in which the company operates, the directions and methods of strategy development followed by the company over the course of its life, its way of competing and its international situation. In addition, this study examines the reasons that have led the company to a critical situation.
dc.description.facultyFac. de Ciencias Económicas y Empresariales
dc.description.refereedTRUE
dc.description.statusunpub
dc.eprint.idhttps://eprints.ucm.es/id/eprint/51544
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14352/15141
dc.language.isoeng
dc.page.total62
dc.rights.accessRightsopen access
dc.subject.keywordSpanish company DIA
dc.subject.keywordRetail industry
dc.subject.keywordFood distribution.
dc.subject.ucmAdministración de empresas
dc.subject.unesco5311 Organización y Dirección de Empresas
dc.titleA strategic analysis of DIA
dc.typebachelor thesis
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