Para depositar en Docta Complutense, identifícate con tu correo @ucm.es en el SSO institucional. Haz clic en el desplegable de INICIO DE SESIÓN situado en la parte superior derecha de la pantalla. Introduce tu correo electrónico y tu contraseña de la UCM y haz clic en el botón MI CUENTA UCM, no autenticación con contraseña.

Comerç electrònic: la fidelització de l’usuari

Loading...
Thumbnail Image

Full text at PDC

Publication date

2003

Advisors (or tutors)

Editors

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Citations
Google Scholar

Citation

Abstract

En aquest article es destaca la situació actual de redimensionament d'Internet en l'àmbit dels negocis digitals, per mitjà de l'estudi del concepte de comerç electrònic, juntament amb les bases per a la posada en funcionament d'un projecte d'aquesta activitat. S'hi justifica la importància de les eines de fidelització en l'èxit dels projectes de comerç electrònic i s'hi proposa un model que representa la funció del sistema d'informació organitzacional en els processos de captació del client. Es conclou destacant la necessitat d'integrar les eines de tractament de la informació sobre els clients amb el sistema d'informació global. Així mateix, la retroacció (feedback) originada pel sistema d'informació s'ha d'integrar als processos de negoci amb l'objectiu de millorar els serveis i la satisfacció del client.

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Description

Keywords

Collections