Repository logo
Communities
All of Docta Complutense
Statistics
Help
About Docta Complutense
Español
English
Password login
Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Docencia
  3. Proyectos de Innovación Docente
  4. Laboratorio transmedia

Laboratorio transmedia

Loading...
Thumbnail Image

Download

Download Memoria_UCM145.pdf (25.8 MB)

Official URL

https://www.ucm.es/transmedialab/

Full text at PDC

Publication date

2022

Authors

Broullón Lozano, Manuel AntonioUCM identifierORCIDScopus Author IDWeb of Science ResearcherIDDialnet IDGoogle Scholar ID
Arbona Abascal, GuadalupeUCM identifierORCIDScopus Author IDWeb of Science ResearcherIDDialnet IDGoogle Scholar ID
Gómez-Elegido Centeno, Ana MaríaUCM identifierORCIDScopus Author IDDialnet IDGoogle Scholar ID
Díaz Ayuga, Juan ManuelUCM identifierORCIDDialnet IDGoogle Scholar ID
Requena Hidalgo, Cora LorenaUCM identifierORCIDScopus Author IDDialnet IDGoogle Scholar ID
Torres Pérez-Solero, PalomaUCM identifierORCIDScopus Author IDDialnet ID
Sánchez Andrade Potter, CristinaUCM identifierDialnet ID
Prieto Palomo, TeresaUCM identifierDialnet IDGoogle Scholar ID
Vega Rodríguez, Pilar MaríaUCM identifierORCIDScopus Author IDDialnet ID
Mainer Blanco, Belén

Advisors (or tutors)

Editors

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Citations
Google Scholar
Exportar
REFWORKSENDNOTEZOTEROMENDELEY
DC QDC MarcXML RDF MODS METS ORE-ATOM

URI

https://hdl.handle.net/20.500.14352/2727

Citation

Abstract

Memoria conclusiva del proyecto de innovación docente UCM 145 (2021/2022): Laboratorio transmedia

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Description

UCM subjects

Crítica textual, Escritores, Literatura, Poesía, Prosa, Teatro, Cine y literatura, Literatura española e hispanoamericana

Unesco subjects

6202.01 Critica de Texto, 5701.07 Lengua y Literatura, 6203.01 Cinematografía

Keywords

Collections

Proyectos de Innovación Docente
Full item page
Logo de Universidad Complutense
  • Contact
  • Cookie settings
  • Legal Notice
  • Open science